Niniejszy regulamin sklepu internetowego zawiera informacje o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy na usługi lub produkty elektroniczne, sposobach płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
Właścicielem sklepu znajdującym się na stronie internetowej www.nazwatwojejdomeny.pl jest Anna Świtlikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Harmonia Przepływu Anna Świtlikowska, Swoboda 47/8, 60-389 Poznań NIP: 5030070060
§ 1 DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem www.harmoniaprzeplywu.pl/regulamin-sklepu/
- Sklep/ Sklep internetowy– sklep internetowy działający pod adresem www.harmoniaprzeplywu.pl/sklep/
- Sprzedawca – Anna Świtlikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Harmonia Przepływu Anna Świtlikowska, Swoboda 47/8, 60-389 Poznań NIP: 5030070060
- Usługodawca – Anna Świtlikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Harmonia Przepływu Anna Świtlikowska, Swoboda 47/8, 60-389 Poznań NIP: 5030070060
- Kupujący/Klient/Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
- Konsument – osoba fizyczna, która zawiera umowę sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Usługa elektroniczna – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy realizowana drogą elektroniczną: warsztaty, mentoring
- Zabiegi-masaże a także pakiety masaży
- Produkt elektroniczny – dostępne w sklepie internetowym kursy online,
- Konsultacje – oferowana w sklepie usługa mentoringu.
- Platforma – oprogramowanie internetowe udostępnione przez Sprzedawcę w ramach Usługi umożliwiające świadczenie Usługi na rzecz Kupującego.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana na odległość pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, za pośrednictwem sklepu internetowego;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość produktów lub usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość za pomocą sklepu internetowego
- Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
- Dane osobowe – oznaczają dane Kupującego, przy użyciu których Sprzedający może się z nim skontaktować celem realizacji zamówienia oraz wystawienia faktury, obejmujące m.in. adres poczty elektronicznej, numer telefonu, adres do doręczeń, imię i nazwisko.
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem sklepu znajdującym się na stronie internetowej www.harmoniaprzeplywu.pl jest Anna Świtlikowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Harmonia Przepływu Anna Świtlikowska, Swoboda 47/8, 60-389 Poznań NIP: 5030070060. W sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e-mail: aniaswitlikowska@gmail.com;
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania za Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego.
- Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych, dostęp do Internetu, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży usług dostępnych w Sklepie.
- Kupujący zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz o korzystanie ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania.
- Ceny wszystkich widniejących na stronie Sklepu usług są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
- Serwis nie jest źródłem wiedzy medycznej, a wszelkie zawarte w nim informacje nie mogą być traktowane jako zastępstwo konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. Przed skorzystaniem z porad i sesji Kupujący musi być świadomy swojego stanu zdrowia z lekarzem, w celu wykluczenia wszelkich przeciwwskazań.
- Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym konieczna jest pełna akceptacja niniejszego Regulaminu.
§ 3 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Za pośrednictwem sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
- Złożenie zamówienia w sklepie możliwe jest poprzez utworzenie konta w Sklepie.
- W przypadku gdy, Kupujący zdecyduje się na założenie konta w Sklepie, Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną, w postaci założenia i utrzymywania konta w Sklepie.
- W celu utworzenia konta Kupujący ma obowiązek rejestracji. Rejestracja jest bezpłatna.
- Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, udostępnionego przez Sprzedawca na stronie Sklepu, a następnie przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną do Sprzedawcy. Podczas rejestracji Kupujący ustala indywidualne hasło oraz podaje swój adres mailowy.
- W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Kupujący otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy potwierdzenie rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia konta Kupującego, zaś Kupujący uzyskuje możliwość dostępu do konta.
- Kupujący może umowę o prowadzenie konta wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- W celu rozwiązania umowy o utrzymanie konta wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy.
§ 4 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Kupujący może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość
- W celu zakupu towarów, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
○ wybrać towary spośród dostępnych na Stronie i dodać je do koszyka,
○ po dodaniu wszystkich towarów, kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności”,
○ wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności,
○ zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
○ kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”. - Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Kupującego oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
- W trakcie zamówienia konieczne jest podanie prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia, tak jak: imię, nazwisko, adres e-mail, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, adres do doręczeń produktów fizycznych.
§ 5 PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
- Kupujący może wybrać następujące formy płatności:
○ płatność elektroniczna poprzez zewnętrzny system płatności Stripe
○ przelew tradycyjny; - Korzystając z formy płatności elektronicznej Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
- Płatności elektroniczne obsługuje Stripe, z siedzibą w 510 Townsend Street San Francisco, CA 94103, USA Szczegółowe zasady realizacji płatności elektronicznych określają regulaminy płatności dostępne na stronie: https://support.stripe.com
§ 6 PRODUKTY ELEKTRONICZNE
- Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
§ 7 PODSTAWOWE ZASADY WYKONYWANIA ZABIEGÓW
- Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niewykonania usługi Klientowi, którego stan wskazuje na spożycie alkoholu lub zażycie innych środków odurzających.
- Zakupione zabiegi należy wykorzystać w terminie nie przekraczającym 90 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym terminie zakupione zabiegi tracą ważność, a Klient nie ma możliwości skorzystania z nich ani zwrotu pieniędzy.
- Termin zabiegu jest ustalana indywidualnie po wykupieniu usługi.
- Płatność należy uregulować przed rozpoczęciem zabiegu.
- Istnieje możliwość zmiany daty zabiegu przez Kupującego, gdy zajdzie taka konieczność. W takim przypadku Kupujący jest zobowiązany do poinformowania o zmianie daty drogą telefoniczną nie później niż na 24 godziny przed ustalonym terminem zabiegu.
- Klient zobowiązany jest przybyć na miejsce wykonania usługi z 10 minutowym wyprzedzeniem.
- W przypadku 15 minutowego spóźnienia się Klienta na umówiony termin, czas opóźnienia odlicza się do czasu przewidzianego na zabieg bez możliwości obniżenia ceny zabiegu.
- W przypadku konieczności zmiany daty konsultacji przez Usługodawcę Kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie oraz drogą mailową. Jeżeli proponowana nowa data będzie kolidowała z terminami Kupującego, Kupujący ma prawo zrezygnować z dalszej realizacji usługi. W takim przypadku otrzyma pełny zwrot wpłaconych środków na konto.
§ 8 USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Usługi takie jak konsultacje oferowane przez Sprzedawcę i oferowane w Sklepie internetowym są płatne.
- Usługi w zależności od wybranej opcji, są przeprowadzane osobiście w Poznaniu lub za pomocą dostępnych platform internetowych (np. Google meet, Zoom, Whatsapp, Messenger) lub telefonicznie.
- Zakupione Konsultacje należy wykorzystać w terminie nie przekraczającym 30 dni od dnia dokonania zakupu. Po tym terminie zakupione zabiegi tracą ważność, a Klient nie ma możliwości skorzystania z nich ani zwrotu pieniędzy.
- Długość usługi zgodnie z wykupioną opcją wynosi 60 minut. W przypadku 15 minutowego spóźnienia się Klienta na umówiony termin, czas opóźnienia odlicza się do czasu przewidzianego na konsultację bez możliwości obniżenia jej ceny.
- Czas Konsultacji drogą elektroniczną nie może przekroczyć czasu wykupionej przez Kupującego usługi.
- Terminy Konsultacji są ustalane z Kupującym indywidualnie po złożeniu Zamówienia.
- Konsultacje odbywają się wyłącznie w godzinach 8:00-20:00.
- Istnieje możliwość zmiany daty konsultacji przez Kupującego, gdy zajdzie taka konieczność. W takim przypadku Kupujący jest zobowiązany do poinformowania o zmianie daty telefonicznie nie później niż na 24 godziny przed ustalonym terminem konsultacji. Niezastosowanie się do tego obowiązku skutkuje brakiem możliwości skorzystania z konsultacji i brakiem prawa do zwrotu pieniędzy.
- W przypadku konieczności zmiany daty konsultacji przez Usługodawcę Kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie oraz drogą mailową. Jeżeli proponowana nowa data będzie kolidowała z terminami Kupującego, Kupujący ma prawo zrezygnować z dalszej realizacji usługi. W takim przypadku otrzyma pełny zwrot wpłaconych środków na konto.
- W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów technicznych w trakcie korzystania z komunikatorów internetowych, rozmowa zostanie kontynuowana zaraz po naprawie błędu lub telefonicznie. Jeśli nie będzie możliwości kontynuowania konsultacji z przyczyn technicznych Strony ustalą inny termin konsultacji.
- Kupującemu nie przysługuje zwrot kosztów z powodu braku możliwości realizacji usługi z powodów, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Sprzedawca rozpoczyna realizację usługi tylko po uprzednim otrzymaniu płatności za wybraną usługę.
- Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania poufności i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji przekazywanych przez Kupującego w formie pisemnej i ustnej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych przez Kupującego w formularzu zamówienia.
- Sesje indywidualne i produkty online zakupione w serwisie nie stanowią żadnej formy terapii czy leczenia. Nie zastępują ani terapii, ani leczenia oraz nie stanowią one usług medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania przez Kupującego z produktów elektronicznych, w szczególności za ewentualne obciążenie organizmu lub pogorszenie się stanu zdrowia Kupującego. Sprzedawca nie gwarantuje również Kupującemu, że korzystanie z zakupionych produktów elektronicznych zapewni mu skuteczność w procesie leczenia głębokich traum. Zapisując się na sesje indywidualne i warsztaty Kupujący ponosi w pełni odpowiedzialność za siebie i swoje życie. W razie złego samopoczucia lub innych objawów związanych z przeżywaniem treści zawartych w zakupionych materiałach Kupujący powinien skonsultować się ze Sprzedawcą.
§ 9 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Wszelkie treści zawarte w Sklepie, zarówno produkty elektroniczne oraz produkty fizyczne objęte są ochroną prawa autorskiego. Prawa autorskie przysługują Sprzedającemu.
- Zabronione jest rozpowszechnianie wyżej wymienionych produktów. Ich bezprawne rozpowszechnianie może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683). Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
- W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które może zostać wysłane drogą elektroniczną za pomocą elektronicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres aniaswitlikowska@gmail.com . Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu nie wywołuje skutków prawnych. Artykuł 61 KC stosuje się wprost.
- Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy są jest dostępny na stronie internetowej.
- W przypadku złożenia przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683). - Koszt zwrotu towaru, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683), ponosi Sprzedawca. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683).
- W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawca oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o której mowa w § 5 Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu z Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
- Sprzedawca oświadcza, że zgodnie z art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
● świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy
● o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; - Zawierając umowę Kupujący potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
§ 10 REKLAMACJE I ZWROTY
- Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub prawne, Kupujący może:
● jeżeli jest konsumentem (w rozumieniu art. 221 § 1 KC) – złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady,
● jeżeli nie jest konsumentem – złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady. - W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie listownie lub poprzez e-mail na adres: aniaswitlikowska@gmail.com . W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
- Reklamacje związane z usługą online (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać na adres mailowy aniaswitlikowska@gmail.com
§ 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 12 SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient będący Konsumentem ma różne możliwości skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji, a także do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.